Login

Register

Login

Register

Contrain

74 komentarze
2.49/5 (227)

Agencja Contrain aktualnie znajduje się na 8 miejscu w naszym rankingu

 Na naszej stronie znajdziesz wszystkie potrzebne informacje na temat tej agencji!

 

Contrain to Agencja Pracy Tymczasowej, która działa od 1998 roku. W ramach Grupy Contrain powstało kilka podmiotów: dwie Agencje Pracy Tymczasowej i spółka zajmująca się doradztwem personalnym. Współpracuje z blisko stoma przedsiębiorstwami. Oferuje pracę fizyczną, głównie na terenie Holandii i Niemiec w branżach takich jak: produkcja, recykling, magazyny, ogrodnictwo, rolnictwo, przetwórstwo spożywcze. Działa w oparciu o najwyższe standardy i normy prawne regulujące pracę w krajach Unii Europejskiej.

Contrain posiada pięć biur w Polsce, a także wielu pracowników terenowych w Niemczech i Holandii.

 

ADRES

Sekretariat w Łodzi

ul. 3 Maja 14a
93-408 Łódź
Polska

 

Oddział w Poznaniu

ul. Towarowa 35
61-896 Poznań
Polska

Oddział w Przemyślu

ul. Konarskiego 4
37 -700 Przemyśl
Polska

 

Oddział w Opolu

ul. Ozimska 67a
45-057 Opole
Polska

 

KONTAKT

Strona internetowa: www.contrain.pl
Adres email : rekrutacja@contrain.pl
Numer Telefonu:

Lodz – +48 42 636 97 03
Poznan – +48 61 853 83 72; +48 503 193 249
Przemysl – +48 16 675 19 04 +48 16 676 80 02
Opole – +48 605 075 375

 

OFERTY PRACY

Aktualnie brak ofert pracy od Contrain

 

WARUNKI ZAKWATEROWANIA

Brak informacji

 

Poszukujemy zdjęć oraz filmów przedstawiających warunki zakwaterowania w powyższej agencji.

Jeśli posiadasz jakieś materiały prosimy o  kontakt droga e-mailowa na kontakt@bpwh.pl

 

Pracowałeś(aś) przez ta agencje ? Prosimy o wystawienie jej stosownej oceny oraz opinii!

 

Wróć na stronę główna

 

CONTRAIN OPINIE

.

 

.

 

.

Oceń pracę w tej firmie

74
Dodaj komentarz

avatar
66 Comment threads
8 Thread replies
1 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
15 Comment authors
SaraMichałRadekkaliszakdick Recent comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Olka
Gość
Olka

Kiedyś pracowałam przez Contrain w Venlo na zakładzie Chicita. Robota jak i zarobki spoko, dało radę zarobić. Domek w którym mieszkałam naprawdę dawał radę, a do pracy dojeżdzało sie 3km na rowerku.

Patka
Gość
Patka

Pracuję tam obecnie i nie narzekam. Luksusów wiadomo – nie ma, ale przynajmniej idzie zarobić nienajgorsze pieniądze 😉

kaliszak
Gość
kaliszak

dziewczyny moze konkretnie…cotoznaczy “idzie zarobic” napiszcie ile macie przelewu na konto tygodniowo,przeciez nikt z was wam nie zabierze . Ja bedac wHolandii przez inna agencje mialem zazwyczaj 310-330 euro,zalezy od ilosci godzin. Przeciez widziałem tam ludzi z takiej biedoty , ze dla nich 200 euro tygodniowo to były jakies kokosy, oni by sie dali na sucho ogolic zate 200 e….

Olka
Gość
Olka

Kiedyś pracowałam przez Contrain w Venlo na zakładzie Chicita. Robota jak i zarobki spoko, dało radę zarobić. Domek w którym mieszkałam naprawdę dawał radę, a do pracy dojeżdzało sie 3km na rowerku.

Patka
Gość
Patka

Pracuję tam obecnie i nie narzekam. Luksusów wiadomo – nie ma, ale przynajmniej idzie zarobić nienajgorsze pieniądze 😉

zadowolony
Gość
zadowolony

Byłem na zbiorach i warunki wcale nie są takie złe, tygodniowo 300-320 euro, w mieszkaniu też tragedii nie było,wiadomo że to nie hotel wypoczynkowy czy senatorium ze spa ;D
Jedyny mankament to to, że na kierowców czasem trzeba było czeekać do 1,5 h ale ogólnie polecam

HM
Gość
HM

Pracujesz tam czy pracowałeś? Ja mam tam jechać za 8 dni i mam kilka pytań a w miare rozumnie piszesz 😀 puść mi maila, będę wdzięczna gosiam22@onet.eu

zadowolony
Gość
zadowolony

Byłem na zbiorach i warunki wcale nie są takie złe, tygodniowo 300-320 euro, w mieszkaniu też tragedii nie było,wiadomo że to nie hotel wypoczynkowy czy senatorium ze spa ;D
Jedyny mankament to to, że na kierowców czasem trzeba było czeekać do 1,5 h ale ogólnie polecam

HM
Gość
HM

Pracujesz tam czy pracowałeś? Ja mam tam jechać za 8 dni i mam kilka pytań a w miare rozumnie piszesz 😀 puść mi maila, będę wdzięczna gosiam22@onet.eu

leeeee
Gość
leeeee

syf i malaria. nieogarnięcie totalne NICZEGO. po tygodniu nogi za pas i byle dalej.

leeeee
Gość
leeeee

syf i malaria. nieogarnięcie totalne NICZEGO. po tygodniu nogi za pas i byle dalej.

Elżbieta Frac
Gość
Elżbieta Frac

Znam tą firmę, mój mąż tam pracuje i jest zadowolony, cały czas ma prace a siedzi tam już 7 miesiąc.

Elżbieta Frac
Gość
Elżbieta Frac

Znam tą firmę, mój mąż tam pracuje i jest zadowolony, cały czas ma prace a siedzi tam już 7 miesiąc.

Konstanty el
Gość
Konstanty el

Kokosów się nie spodziewajcie bo w polsce oferują co innego a na miejscu wysyłają tam gdzie im ludzi brakuje i gdzie nikt nie chce pracować!
Maja tylko swoje jakieś drobne prace które ktoś im zleca zazwyczaj na kilka dni.

Konstanty el
Gość
Konstanty el

Kokosów się nie spodziewajcie bo w polsce oferują co innego a na miejscu wysyłają tam gdzie im ludzi brakuje i gdzie nikt nie chce pracować!
Maja tylko swoje jakieś drobne prace które ktoś im zleca zazwyczaj na kilka dni.

Krystian22
Gość
Krystian22

Taka niepisana zasada…

Nigdy nie podejmować pracy za granicą na umowę o pracę w Polsce ( na polskich warunkach) z polską firmą lub firmą zagraniczną mającą siedzibę w Polsce.
Nie wiele jest cywilizowanych krajów, gdzie są sprawdzane warunki pracy pracowników w “delegacji”.
Ojciec robił u nich na takich warunkach jeszcze ze dwa lata temu. Euro mu przeliczyli prawie 50 groszy mniej na 1 niż powinni. Złodziejstwo w biały dzień!!!! Ponoć teraz już jest lepiej ale niesmak mnie i mojej rodzinie bynajmniej pozostał….

filon69
Gość
filon69

Siemka. Jestem na pieczarkach i z całego serca nie polecam. Domek to jeden wielki burdel, w dodatku klitka a przyzbiorze nazabpieprzasz sie jak glupi a dostanie 200 e wypłaty. Nie radze

do PL
Gość
do PL

To po co tam dalej siedzisz????
Piszesz “jestem” – to oznacza czas teraźniejszy.
Nie podoba się to wracaj do PL i narzekaj, że za najniższą krajową robisz i nie masz co do garnka włożyć!!!!
Jak zbierasz pieczarki to chyba nie masz za godzinę płacone tylko za kg więc skoro Ci mało to się przyłóż do roboty bo nikt Ci nie da więcej za opieprzanie się a tak mi Twoja sytuacja wyglada.
Ale przecież najlepiej płąkać jak to źle i niedobrze siedząc a nic nie robiąc i jeszcze zgrywać oburzonego, że za dłubanie w nosie nie płacą

filon69
Gość
filon69

Siemka. Jestem na pieczarkach i z całego serca nie polecam. Domek to jeden wielki burdel, w dodatku klitka a przyzbiorze nazabpieprzasz sie jak glupi a dostanie 200 e wypłaty. Nie radze

elmma
Gość
elmma

Za kilkanaście dni jadę do nich już 5 raz. Chodzą przeróżne opinie ale poki co ja trafiłam dobrze i polecam. Jedyne co to trzeba uważać by koordynatorom nie podpasc 😉

elmma
Gość
elmma

Za kilkanaście dni jadę do nich już 5 raz. Chodzą przeróżne opinie ale poki co ja trafiłam dobrze i polecam. Jedyne co to trzeba uważać by koordynatorom nie podpasc 😉

asix
Gość
asix

Pracowałem w Holandii za ich pośrednictwem. Przez 7-8 tygodni zaoszczędziłem 1600 euro więc jest super. Warunki były nie najgorsze w końcu to nie spa :P, a pracowałem w chikicie i mogę polecić. Robota nie lekka ale wiadomo przynajmniej za co

arjan
Gość
arjan

Chłopaczku jesteś pewnie , że w dobrym miejscu ten komentarz? ;D
Jak dla mnie wyzysk większy niż w Polsce.
Jakby mogli to by za wszystko dawali karę 50 €.
Zarobki jak za taką pracę są bardzo niskie, w Polsce tyle samo można zarobić na budowie a się tyle nie ozapieprzasz jak głupi

asix
Gość
asix

Pracowałem w Holandii za ich pośrednictwem. Przez 7-8 tygodni zaoszczędziłem 1600 euro więc jest super. Warunki były nie najgorsze w końcu to nie spa :P, a pracowałem w chikicie i mogę polecić. Robota nie lekka ale wiadomo przynajmniej za co

arjan
Gość
arjan

Chłopaczku jesteś pewnie , że w dobrym miejscu ten komentarz? ;D
Jak dla mnie wyzysk większy niż w Polsce.
Jakby mogli to by za wszystko dawali karę 50 €.
Zarobki jak za taką pracę są bardzo niskie, w Polsce tyle samo można zarobić na budowie a się tyle nie ozapieprzasz jak głupi

Daria
Gość
Daria

w jakim okresie najlepiej starać się jechać do pracy do holandii?
Kiedy najwięcej można zarobić?
Są jakieś reguły z tym związane?

Daria
Gość
Daria

w jakim okresie najlepiej starać się jechać do pracy do holandii?
Kiedy najwięcej można zarobić?
Są jakieś reguły z tym związane?

annimal
Gość
annimal

Wygląda to mniej więcej tak:

Ilość godzin jaką można wyrobić tygodniowo waha się w przedziałach : 15-38-50(nadgodziny)
zakwaterowanie to 95 euro tygodniowo
stawka za ubezpieczenie zdrowotne to ok 24 euro / tydzień
Zarobki w zależności od przepracowanych godzin: 100 – 400 euro

annimal
Gość
annimal

Wygląda to mniej więcej tak:

Ilość godzin jaką można wyrobić tygodniowo waha się w przedziałach : 15-38-50(nadgodziny)
zakwaterowanie to 95 euro tygodniowo
stawka za ubezpieczenie zdrowotne to ok 24 euro / tydzień
Zarobki w zależności od przepracowanych godzin: 100 – 400 euro

elza
Gość
elza

Wytrzymałam 2,5 miesiąca. Godzin bardzo mało, ledwo szło na zakwaterowanie, ubezpieczenie i jedzenie zarobić…

Ania93
Gość
Ania93

Ja byłam jakiś czas temu ww wakacje razem z koleżanką, ogólnie byłam zadowolona z pracy, pracowałam przy nasionach. Zakwaterowania też były ok – domki kempingowe z łazienkami, pokojami i kuchnią. Minusem wyjazdu była pogoda, prawie cały czas lało, a więc na kempingu woda stała (warto było zabrać kalosze). Ważne, że w domkach było sucho i ok. W końcu nie pojechałam wypoczywać tylko do pracy, finansowo wyszłam na tym lepiej niż myślałam, nie było problemu z godzinami pracy tak jak piszą inni. I mam nadzieję, że w tym roku też uda mi się wyjechać, bo w ciągu roku niestety nie mam… Czytaj więcej »

Necia
Gość
Necia

Ja NIE POLECAM!!! Wyzysk i chamstwo! Własnie pojechał mój brat do Holandii za pośrednictwem tej agencji z Przemyśla i siedział prawie tydzień w domku bez pracy, a teraz jak chodzi to nie codziennie tylko od czasu do czasu, więc mam nadzieję że chociaż zarobi na powrót . Zarobki oczywiście przy rozmowie w Polsce miały być wyższe a na miejscu okazały sie zdecydowanie dużo mniejsze. Także moim zdaniem nie warto. Jest wiele agencji uczciwych które warto znaleźć .

Necia
Gość
Necia

Ja NIE POLECAM!!! Własnie pojechał mój brat do Holandii za pośrednictwem tej agencji z Przemyśla i siedział prawie tydzień w domku bez pracy, a teraz jak chodzi to nie codziennie tylko od czasu do czasu, więc mam nadzieję że chociaż zarobi na powrót . Zarobki oczywiście przy rozmowie w Polsce miały być wyższe a na miejscu okazały sie zdecydowanie dużo mniejsze. Także moim zdaniem nie warto. Jest wiele agencji uczciwych które warto znaleźć .

Necia
Gość
Necia

Ja NIE POLECAM!!! Własnie pojechał mój brat do Holandii za pośrednictwem tej agencji z Przemyśla i siedział prawie tydzień w domku bez pracy, a teraz jak chodzi to nie codziennie tylko od czasu do czasu, więc mam nadzieję że chociaż zarobi na powrót . Zarobki oczywiście przy rozmowie w Polsce miały być wyższe a na miejscu okazały sie zdecydowanie dużo mniejsze. Także moim zdaniem nie warto. Jest wiele agencji uczciwych które warto znaleźć .

Necia
Gość
Necia

Ja NIE POLECAM!!! Wyzysk i chamstwo! Własnie pojechał mój brat do Holandii za pośrednictwem tej agencji z Przemyśla i siedział prawie tydzień w domku bez pracy, a teraz jak chodzi to nie codziennie tylko od czasu do czasu, więc mam nadzieję że chociaż zarobi na powrót . Zarobki oczywiście przy rozmowie w Polsce miały być wyższe a na miejscu okazały sie zdecydowanie dużo mniejsze. Także moim zdaniem nie warto. Jest wiele agencji uczciwych które warto znaleźć .

tacobell
Gość
tacobell

Moim skromnym zdaniem lepiej zzostać w Polsce niż jechać przez tą firmę. Zarobić 2-3 stówki więcej ale to chyba nie jest tego warte

tacobell
Gość
tacobell

Moim skromnym zdaniem lepiej zzostać w Polsce niż jechać przez tą firmę. Zarobić 2-3 stówki więcej ale to chyba nie jest tego warte

elsa
Gość
elsa

Pytanie czy w szklarnii tez malo godzin? bo pracowałem juz przez inna agencje i byly godziny,a tutaj takie opinie

elsa
Gość
elsa

Pytanie czy w szklarnii tez malo godzin? bo pracowałem juz przez inna agencje i byly godziny,a tutaj takie opinie

wika
Gość
wika

BANDA HAMÓW I NIEODPOWIEDZIALNYCH LUDZI,POJECHALIŚMY W CZWÓRKE ZE ZNAJOMYMI TO PO 3 DNIACH POBYTU MIELIŚMY DOŚĆ!!!DWOJE Z NAS PRACOWALO JEDEN DZIEN ZAMIAST OBIECANYCH 12 GODZIN ZALEDWIE 5 A KOLEJNA DWOJKA SIEDZIALA NA HOTELU CALE 3 DNI W OCZEKIOWANIU KIEDY ZNAJDZIE SIE DLA NICH JAKAS PRACA I SIE NIE DOCZEKALI WIEC PO 3 DNIACH ZJECHALISMY DO POLSKI BO STWIERDZILISMY ZE NIEMA NAJMNIEJSZEGO SENSU TAM SIEDZIEC,ZA BUSA RZĄDAJĄ TYGODNIOWO OD OSOBY 70 EURO ZA HOTEL 70,ZA UBEZPIECZENIE 20 TO DAJE SUME 160 EUR TYGODNIOWO SAMYCH KOSZTÓW,PROSZE DOLICZYC SOBIE JEDZENIE A WIEC DAJE TO SUME SAMYCH TYLKO WYDATKÓW 200 EURO TYGODNIOWO,PRZY ZAROBKACH MAKSYMALNIE… Czytaj więcej »

wika
Gość
wika

BANDA HAMÓW I NIEODPOWIEDZIALNYCH LUDZI,POJECHALIŚMY W CZWÓRKE ZE ZNAJOMYMI TO PO 3 DNIACH POBYTU MIELIŚMY DOŚĆ!!!DWOJE Z NAS PRACOWALO JEDEN DZIEN ZAMIAST OBIECANYCH 12 GODZIN ZALEDWIE 5 A KOLEJNA DWOJKA SIEDZIALA NA HOTELU CALE 3 DNI W OCZEKIOWANIU KIEDY ZNAJDZIE SIE DLA NICH JAKAS PRACA I SIE NIE DOCZEKALI WIEC PO 3 DNIACH ZJECHALISMY DO POLSKI BO STWIERDZILISMY ZE NIEMA NAJMNIEJSZEGO SENSU TAM SIEDZIEC,ZA BUSA RZĄDAJĄ TYGODNIOWO OD OSOBY 70 EURO ZA HOTEL 70,ZA UBEZPIECZENIE 20 TO DAJE SUME 160 EUR TYGODNIOWO SAMYCH KOSZTÓW,PROSZE DOLICZYC SOBIE JEDZENIE A WIEC DAJE TO SUME SAMYCH TYLKO WYDATKÓW 200 EURO TYGODNIOWO,PRZY ZAROBKACH MAKSYMALNIE… Czytaj więcej »

w-maz
Gość
w-maz

ja byłam,pracowałam po 3-2 dni w tygodniu.codziennie czekałeś na listé wieczorem.i zasatnawiałeś się czy pójdziesz jutro do pracy czy nie.jak w cyrku.kady od cholery trzeba było płacić za mieszkanie,za dojazdy.nawet zabierali mi za ubezpieczenie miesięcznie od cholery kasy,a potem po powrocie do Pl. Okazało się że żadnego ubezpieczenia nie było i tylko dług w Nl został po mojej pracy.prawie 900euro,bo starałam się o zwrot dodaTku do ubezpueczenoa zdrowotnego.w firmie zapewniali nas że wszystko jest ok.że ubezpieczenia mamy.a tu gówno.

w-maz
Gość
w-maz

ja byłam,pracowałam po 3-2 dni w tygodniu.codziennie czekałeś na listé wieczorem.i zasatnawiałeś się czy pójdziesz jutro do pracy czy nie.jak w cyrku.kady od cholery trzeba było płacić za mieszkanie,za dojazdy.nawet zabierali mi za ubezpieczenie miesięcznie od cholery kasy,a potem po powrocie do Pl. Okazało się że żadnego ubezpieczenia nie było i tylko dług w Nl został po mojej pracy.prawie 900euro,bo starałam się o zwrot dodaTku do ubezpueczenoa zdrowotnego.w firmie zapewniali nas że wszystko jest ok.że ubezpieczenia mamy.a tu gówno.

estera smith
Gość
estera smith

Po pierwszy nie wyplacaja nadgodzin, moj chlopak robi 50 godzin tygodniowo i nie ma zaplaconych nadgodzin, w cao pisze od 38h a ci nie placa mowiac ze ich to nie dotuczy, po drugie od 2 tygodni robi bez umowy i mu nie chca przywiezc

estera smith
Gość
estera smith

Po pierwszy nie wyplacaja nadgodzin, moj chlopak robi 50 godzin tygodniowo i nie ma zaplaconych nadgodzin, w cao pisze od 38h a ci nie placa mowiac ze ich to nie dotuczy, po drugie od 2 tygodni robi bez umowy i mu nie chca przywiezc

Melka
Gość
Melka

Nie polecam. Pracowalam z chlopakiem pezez pol roku potem zjechalam I juz nigdy nie wroce. Dlaczego? Poniewaz opiekun mieszkan przez caly okres naszego pobytu tam stosowal mobbing. Wbijal co dwa dni na mieszkanie I szukal problemow, jak Nic nie znalazl to wymyslal.

Melka
Gość
Melka

Nie polecam. Pracowalam z chlopakiem pezez pol roku potem zjechalam I juz nigdy nie wroce. Dlaczego? Poniewaz opiekun mieszkan przez caly okres naszego pobytu tam stosowal mobbing. Wbijal co dwa dni na mieszkanie I szukal problemow, jak Nic nie znalazl to wymyslal.

Rafał z Bydgoszczy
Gość
Rafał z Bydgoszczy

mieszkam na swoim wiec nie wiem jak z zakwaterowaniem ale pracę ogólnie polecam 🙂

Rafał z Bydgoszczy
Gość
Rafał z Bydgoszczy

mieszkam na swoim wiec nie wiem jak z zakwaterowaniem ale pracę ogólnie polecam 🙂

chicken32
Gość
chicken32

wiec tak 5,60 na rękę praca na magazynie norma nieosiągalna rypiesz jak wół

chicken32
Gość
chicken32

wiec tak 5,60 na rękę praca na magazynie norma nieosiągalna rypiesz jak wół

pracowalismy1dzien-obozpracy
Gość
pracowalismy1dzien-obozpracy

Witam serdecznie. Chciałam OSTRZEC wszystkich przyszłych pracowników z Tą firmą… Opowiem Wam swoją, a właściwie Naszą nieszczęsną historię z Contrain-oddział Olsztyn… Poszukiwałam z moim Chłopakiem i Znajomymi we czwórkę pracy za granicą, wysyłaliśmy CV do różnych firm zagranicznych-Niemcy, Holandia itd. Po pewnym czasie dostaliśmy interesującą odpowiedź z firmy Contrain z ofertą pracy w Holandii, atrakcyjne zarobki, warunki mieszkaniowe bardzo dobre w porównaniu z innymi firmami, a praca-rzekłabym marzenie-8 godzin dziennie przy zarobkach ‘na czysto’ 7,40€ na godzinę-soboty czasami pracujące, niedziele, święta wolne. Wydawało się to wszystko ‘za ładne’, ale po spotkaniu z bardzo miłą, szczerą i zachęcającą Panią-zdecydowaliśmy się na… Czytaj więcej »

pracowalismy1dzien-obozpracy
Gość
pracowalismy1dzien-obozpracy

Witam serdecznie. Chciałam OSTRZEC wszystkich przyszłych pracowników z Tą firmą… Opowiem Wam swoją, a właściwie Naszą nieszczęsną historię z Contrain-oddział Olsztyn… Poszukiwałam z moim Chłopakiem i Znajomymi we czwórkę pracy za granicą, wysyłaliśmy CV do różnych firm zagranicznych-Niemcy, Holandia itd. Po pewnym czasie dostaliśmy interesującą odpowiedź z firmy Contrain z ofertą pracy w Holandii, atrakcyjne zarobki, warunki mieszkaniowe bardzo dobre w porównaniu z innymi firmami, a praca-rzekłabym marzenie-8 godzin dziennie przy zarobkach ‘na czysto’ 7,40€ na godzinę-soboty czasami pracujące, niedziele, święta wolne. Wydawało się to wszystko ‘za ładne’, ale po spotkaniu z bardzo miłą, szczerą i zachęcającą Panią-zdecydowaliśmy się na… Czytaj więcej »

japierdziu
Gość
japierdziu

najgorsza agencja przez ktora pracowalem !

japierdziu
Gość
japierdziu

najgorsza agencja przez ktora pracowalem !

zulux
Gość
zulux

SZACUN dla osob pracujacych tam w biurach jak i tez jako opiekunowie domkow.wszystko zapiete na ostatni guzik!dziekujemy ze jest takie biuro!pozdrawiam.

zulux
Gość
zulux

SZACUN dla osob pracujacych tam w biurach jak i tez jako opiekunowie domkow.wszystko zapiete na ostatni guzik!dziekujemy ze jest takie biuro!pozdrawiam.

sfd
Gość
sfd

nie jest źle na magazynie, przy pakowaniu też stawka nie spada poniżej 9 euro